Automatyczna obsługa rezerwacji i zamówień

To rozwiązanie jest idealne dla firm obsługujących różnego rodzaju zlecenia polegające na zamówieniu, a następnie opłaceniu wybranego zamówienia.

Będą to więc m.in:

Proces, który jest obsługiwany przez FlowMo przebiega następująco:

  1. W systemie FlowMo pojawia się zamówiona przez klienta usługa
  2. FlowMo przekazuje klientowi informację umożliwiająca opłacenie usługi. W tym celu generowany jest indywidualny numer rachunku bankowego
  3. Klient wpłaca pieniądze na wskazane konto
  4. FlowMo potwierdza opłacenie zlecenia
  5. W przypadku braku płatności, FlowMo może przypominać o konieczności opłaty zlecenia.

Cały proces można dowolnie konfigurować włączając obsługę faktur PRO-FORMA, zaliczek oraz faktur końcowych.

Dzięki automatycznej obsłudze zamówień FlowMo, klęska urodzaju nie będzie już taka straszna, ponieważ FlowMo obsłuży i rozliczy praktycznie każdą ilość zleceń.